söndermarken

ny dator, ny termin, nya tentor, nytt liv?! skämt och sido så är det liv jag har inte så mycket till liv ur social och umgänges aspekten ur utbildnings aspekten har jag bästa livet ever ;)
allt är ju relativt inte sant?
c-kursen är igång och c uppsatsen närmar sig (ska bara göra 4 tentor först) men ska försöka skriva uppsatsen i super fart sen så det blir något jullov och kanske lite indien. Indien där min bästa vän för tillfället befinner sig och kommer göra i fem månader och vem är jag att stå emot våran gemensama kraft som bara skriker efter att få möta världens tillsammans. vore helt fel av mig ;)
 
Har tenta imorgon bitti och borde sista minuten läsa men jag tror ju att jag är något geni så orkar inte göra det. hur bra tänkt det väl var av mig visar sig.
 
 
kolla bones iställlet (a)
 
PUSSS
           emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0