guess god thinks i'm abel

tentan imorse tog väl 20 min och kändes ganska bra :) får väl se om några veckor när jag får resultatet.
men att börja dagen med tenta kl 8 på morgonen är inte att föredra men jag var snabbt tillbaka i sängen och sov typ 3 timmar till (y) Njöt framför gossip girl av den lilla lugna stund jag har efter att en delkurs är avklarade innan nästa drar igång igen.. livet är hårt.
blev upphämtad av sofia för att åka iväg och röja på body combat och vet ni att man i snitt gör motsvarande 1700 situps under ett combat pass. så lagom stolta och nöjda över våran bedrift firade vi med buffe på kinamuren. Härligt sällskap och underbara mat och det bästa av allt är att det blev nada disk ;)
min nya bebis har kommit idag också, välkommen till familjen!
 
 
 
PUSSS
            emmalicious
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0