The first day of my life

Igår rörde jag mig princip inte ur soffan och det var så skönt. Ska köra en favorit i repris imorgon med favvoserien vänner och kurslitteraturen som pauseunderhållning! :) idag var det föreläsning, tre timmar på förmiddagen sen möte med studievägledaren och jag börjar faktiskt se lite ljus i allt mitt mörker famlande om kurser och vad jag ska läsa osv. För min framtida karriär verkar det som att jag dels ska få in lite juridik alternativt stat&rätts kunskap tillsammans med lite sociologi/socialpsykologi kurser. Ska klura i några dagar (för mer tid än så har jag inte... ) sen är det bara skicka in mina val :) måste rådgöra med min mamma och pappa också så klart men sen så!
Jag och Karin hann även med att skicka in första utkastet på syfte, frågeställning och hypotes till våran handledare.
Där efter hann jag ta en liten powernap på 20 min innan det var dags för afro.

Har idag äntligen tagit ut mitt så kallade läkörhänge för mitt senaste hål i örat. Det har känts jätte bra fram till för några dagar sen då det började ömma så idag äntligen tog jag ut det och det var en liten pöl av blod... Läkarörhänge kanske bara är bra i lagom mängd?! Hur som helst så har jag rengjort hålet och satt i guldörhänget och hoppas på det bästa.

Nu har jag skrivit så länge att det har slutat regna (a) så Godnatt.

PUSSS
emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0