Tears in heaven

Vila i frid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har följt din så kallade viktresa på håll nu ett tag och jag vill bara slå ner dig från dina höga hästar.., så jävla smal, bra och stark är du inte!! Du har fläsk kvar så vill du att "resultatet" ska bli bra (om du någonsin kan göra det som krävs) har du en jävligt lång väg kvar!! Sluta lek duktig och gå och göm dig tills du har något vettigt att visa upp. Tack för mig :)

Svar: ursäkta men vem fan är du? helt jävla ärligt? att du ens vågar yttra dig är bara något så sjukt. du skriver en kommentar på en blogg som inte ens används längre och vågar inte ens stå för vad du heter? snälla lilla du, väx upp för fan. jag vill att du kollar dig jävligt noga i spegeln och sen ska du få se verkligheten. för att du någonsin ska bli ens en okej person så kommer du få jobba 24 timmar om dygnet tills du dör och inte ens då kanske du är okej. det är bättre för både dig och henne att du bara backar. hon är inte ens värd att ha någon som dig skrivandes till henne och du måste ha ett så fruktansvärt dåligt liv om du sitter och skriver anonymt till någon du inte tycker om? snälla lilla du, väx upp och gör någonting vettigt med ditt liv. att du skriver som du gör får dig bara att framstå som så jävla patetisk. att hon ska ner från sina"höga hästar" och andra dåliga metaforer du drar? lust att skratta dig i ansiktet. du vet inte ett skit om någonting så väx upp och skaffa dig ett värdigt liv för fan. ingen behandlar min syster på det sättet du gör så den dag du vågar stå för det, sök upp mig då är du snäll, så kan du och jag ta ett litet snack. ser fram emot det. tack för mig din jävla bitch /Lisa Wikström
charlottemma.blogg.se

2014-05-10 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0