du är nog den

ni vet när någon man inte haft kontakt med på länge helt plötsligt gillar något eller kommentera något som rör ens liv, vet ni då också hur allt som vart undangömt i ens inre helt plötsligt inte är det längre. du fanns, du försvann, du var snäll, du var dum och när du helt plötsligt visar att du minns mig, uppmärksammar mig och kanske rent av saknar mig så minns jag bara det bra, bara det fina och goda och önskar helt plötsligt att vi var nära igen.
jag minns och en dag kanske jag kan minnas det rättvist och utan att du trycker på mina emotionella knappar och får mig att minnas på ditt sätt, dina vilkor. en dag ska jag minns det på mitt sätt med hjälp av min kontroll.
 
PUSSS
            emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0