La la love

I torsdags var det föreläsning i ett par timmar innan jag och Kim tog tåget mot Sthlm kl ett för att hälsa på bror och Vickan :) dom jobbade lite först så jag och Kim gick och tog en liten lunch på steakhouse så länge :) sen promenad till Kungsträdgården innan vi återvände till hotellet :) Kim hängde Vickan i baren medan jag gick ner och Gymmade medan bror hade kund :) kände mig helt stolt över honom, sjukt duktig på det han gör!! Sen tacomys och film innan det var sov dags :) fredag spenderade vi fyra på en lite strand vid en sjö och njöt i solen och som senare resulterade i bränd kropp ;) tack för denna gång! Kim åkte hem till öret och jag begav mig till frugan :)

PUSSS
emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0