Kedjebrev

Resebyrån med baungarna idag och kollat läget, längtar till sol och semester :D hälsat på svärfar och Monika sen hem till mamma :) Kim och jag gick en sväng på tuna och jag gjorde av med pengar :( hade även lite bus ute på vägarna, tutar och vinkar till människor och en tant vart livrädd och började sen skratta hysteriskt, älskade vardagsnöjen ;) hur som helst på tuna köpte jag två vita klänningar och som vanligt så testar jag ju aldrig men den ena var i M och den satt perfekt den andra var i xl så jag tänkte att det är ju hur lugnt som helst men nejdå den kunde jag inte ha utan att bli strypt på kuppen :( köpt studentpresent till syster, sista paket till mamma, skor till mig själv och dag&natt kräm till mig själv :) nöjd och pank tjej (a)
Sverige fick stor stryk av Ryssland och jag fnissade till slagsmålen (y)

PUSSS
emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0