Fröken svår

Vaknade utan problem och var pigg och glad på lektionen som började kl 9.15. Ny kurs nu, klinisk psykologi och det kan nog bli riktigt bra :) slutade vid halv tolv och solen saknade mig så mycket så hängde på balkongen större delen av eftermiddagen :d ligga på mage i en baden-baden är inte att rekommendera... Satt upp vind/insynsskydd på balkongen, lyssnat på kungen Lasse och läst om vartannat i min soloas! Mot kvällning var det dags för pass på gymmet med S. vart en timme afro och sen en timme bodybalance, sjukligt nice. Önskar jag kunde ta med mitt kära gym till Eskilstuna när jag åker hem, för jag inser mer och mer och svårt jag har att vara utan det. Nu har jag och min prins avnjutit god mat och tittat på bra tv. Taggar för imorgon deg blir mässa, gymet och förhoppningsvis en hel del sol innan det?! PUSSS emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0