falla fritt

lyckan har övergått till något åt andra hållet, min bästa vän ska i höst åka iväg till indien i 5 månader och högt eq som jag har så ringde jag och grinade som en liten bebis... Är egentligen glad för hennes skull, detta är precis vad hon vill och jag önskar henne allt gott här i livet. Jag vet inte vad jag är så rädd för, nog för att världens bästa människa ska befinna sig på andra sidan jorden under en lång tid och hon betyder jätte mycket för mig men hon försvinner ju inte permanent. Hon kommer tillbaka och vi kommer har jätte mycket kontakt ändå. Är jag så rädd för att bli ensam, även om det bara är tillfälligt? något fast och stabilt som rukar lite på min stadiga grund och jag är rädd för fallet och vad det ska föra med sig.. borde inte analyser mig själv eller det här. Jag kommer bara saknar henne så mycket det är allt jag ska tänka och allt som jag ska låta det vara. För medan du försöker rädda världen ifrån indien och göra en hjälte insatts så tänker jag orka för två här hemma oavsett vad framtiden för med sig utan dig vid min fysiska sida.
Tänker spendera så mycket tid jag kan med dig tills du åker modiga vän. Jag älskar dig charlotte!
PUSSS
emmalicious

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fina du <3 Jag älskar dig med! snart ses vi <3

2012-05-08 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0