LaLaLove

skulle skriva betydligt mer blogg om bloggappen funkade i min iphone... Datan strejkar nämligen typ hela tiden så ska lämna in den snart och tack och lov har jag försäkring så hej ny dator till mig ;) Borde inte utnyttja systemet men ger dom mig skitgrejer så tänker jag bete mig som en skit!
 
Myst med elin idag, först at her place och sen på slagstaglass!
igår vare dejt med min kära saknade linda <3
och i måndags jacuzzi mys med johannie :)
känns skönt att trots att vi inte träffats så mycket pga av studier, jobb och boende ort så känndes allt så sjukt bra. Vi hade lika gärna kunnat hängt ihop hela året. så glad för mina vänner <3
 
sitter och dödar tid genom att spela yatzy med mig själv?! 
sen middag hos pappa och kvällsmys med amelie, zach, älskling, svärmor, rooosie och lisa.
 
 
PUSSS
          emmalicious
 
 
ps saknar turkland.. och riktig sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0