kärleken är evig

just nu sitter jag i soffan och känner mig ledsen inifrån och ut. det gör ont i kropp och själ att se och höra.
tänk att allt bra och glatt jag upplevt idag helt plötsligt bleknar och hamnar i skuggan av det sorliga och jobbiga som händer er, som man inte kan kontrollera och som vänder en helt och hållet.
Jag önskar jag kunde trolla och fixa, det jag hatar mest av allt i hela världen är att se människor jag älskar lida. och jag älskar er och ni lider och jag får spunk... Samtidigt så sitter jag här och har ont i hjärtat för er sorg och tanken skrämmer mig hur ni känner och hur jag själv kände i tillfällen av personlig sorg. att hantera det dåliga som sker är mer eller mindre omöjligt på egen hand. men min dröm och mitt mål här i livet är att finna kunskap och finna kraft att hjälpa, stötta och älska det som behöver det som mest och just nu är det ni och just nu rullar en tår och jag önskar att jag kunde krama er alla.
PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0