yesterday

nyår var awesome, stilla, lung, mysig och åt gott :)
nyårsdagen åkte jag och kim till pappi och lotta och åt oxfilé, mummmmma!!
måndag chillade jag/pluggade sen åkte jag till desire och sen till akropolis för att äta med felicia,desire,sussi,linda,jennifer och jennifers lilla bebis léon :)
tisdag åkte jag, kim, pappa och lotta till erikslund, shoppad tröja, åt på ikea och
köpte lite smått och gott där :)+ billiga nisses ;)
onsdag pluggades det hela dagen...
torsdag pluggades det hela dagen...
och sitter nu mitt i natten och väntar på hockey matchen, jvm final :) heja sverige :)

ska försöka hinna lägga upp bilder nu innan matchen börjar nu också :)

PUSSS
         emmalicious
PUSSS
          emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0