smile

Lotta och jag är typ lyckligast i världen för tillfället!!!!! :D
våran favvo parfym ska återlanseras för året och vi dööör av glädje lite grann.
annars har dagen varit som en dimma.. vet inte vad jag ska känna, tänka och göra.
försöker skjuta det ifrån men ändå är det runt och i mig i allt jag gör, kan inte släppa det.
eller rättare sagt det släpper inte mig.
sov i tre timmar på eftermiddagen och hoppades på att vakna ur mardrömmen men nej
det var kvar i full kraft. får byta strategi och kör ignorerings metoden för känslorna tills
jag vet vad jag ska göra av dom..
det är farligt att tänka och må såhär och idag har maten blivit lidande imorgon hoppas jag på en bättre dag.
PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0