no air

länken innan var för att jag skulle värva en till så att jag skulle få en bio biljett men det är fixat nu :D woooooho
har fått svar på tentan och labben och klarade båda två galant! så hejdå psykologi A och hejhej psykologi B.
shit har klarat 1/3, så även om jag skulle bli dum och faila på resten så har jag nu tecken på att jag inte är helt pantad... ;)
förra helgen var jag hos lotta, vi var på cosmonova, snackade, shoppade, snackade, åt gott, snackade, myster och åh du är så sjuuukt bra :D kommer snyyyyyygga bilder sen (a)
nu i helgen åker jag hem till min mammi och ska laga min tand (har tappat en bit av min tand?!) och ska till optikern för jag har inga linser kvar och det behövs för annars blir jag blind...
annars ska jag kolla när syster spelar basket, bada i badkaret, gå på stan med linda och kanske sussi, träffa dess, elin+barn sen fyller min bruuur på söndag så får se om det blir något kalas eller hur det blir :p
jag vet att ni saknat mig ska försöka vara bra igen (a)
PUSSS
emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0