I'm on my way

Seminariumet igår gick kalasbra även om man kände sig lite halvdeppig när man gick därifrån, vi diskuterade ungas ohälsa och siffrorna kring det ämnet skulle nog göra vem som helst deppig :( efter det vart det en sväng till mitt älskade gym för att sedan krypa ihop i soffan och sedan somna i min Kims famn! Idag var det förberedelse inför oponeringen och sedan utanförandet av den. Gick galant 1,5 hp till till mig, check ;) slutade fem och fick då skjuts in till gymet och svettades av mig lite för att sedan skynda iväg till kyrkan för mässa :) pluggat, packat och även motionscyklat lite denna kväll. Nu ska jag sova så Kim får upp mig imorgon, ska med tåget 10.56 till etuuuuna :D PUSSS emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0