kom ihåg mig då

kan någon bara komma och mega skälla på mig så jag känner mig tvungen att plugga............
att läsa i skit boken har jag tillräckligt med motivation till att klara av men tentan imorgon kräver
nog att jag kollar igenom och gör gamla tentorna också, hjälp mig?! finns så mycket annat jag vill göra
som känns mycket roligare.
får inte diska (kim har förbjudit mig) och till och med disken lockar mer. 
får bara äta glassen när jag pluggat duktigt.
får inte sätta på tvn förens idol börjar och ändå pluggar jag inte när det är den ända som återstår. sämst!!
gamla bilder kan man titta på när man inte borde.....



PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: lill linda

voff voff!!! PLUGGA!! hör av dig bara så jag vet att vi är hemma;) (har kakor hemma) haha <3

2011-09-28 @ 18:52:42
URL: http://lindaforsman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0