jag kommer

4 timmar föreläsning idag, yeeeey...
intressant men sitta i fyra timmar och bara lyssna är inte bäst ever.
gjort klart grupparbetet nu i af så snart några högskolepoäng till :)
har i nuläget 30 poäng tjjjoho!

diskat, kollat basket och läst lite nu på kvällen och dricker ett glas vin med min kära :)
dh snart och sen kortspel, för imorgon är det sovmorgon har jag hört ;)
skola imorgon sen drar vi till etuna :D

lotta är världens bästa vän, hihihihihihi <3

vet varför tvn inte funkade igår eller tidigare idag, därför att dom har tydligen bytt företag
från telia till något annat och man ska göra en kanalsökning för att få det nya men hur
fan gör man det liksom?! tur så verkar telia gilla oss för fick se matchen mellan ryssland
och serbien.


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Kim

Du är grym min kära! Jag älskar dig<3

2011-09-16 @ 14:39:39
Postat av: Lotta

hihi detsamma bästis ;) <3

2011-09-17 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0