innan jag kände dig

fredags emotioner dämpades lite under gårdagen slit då det var storstädning här hemma.
kim suckade nog åtaliga gånger åt min städteknik ;) rensa och kolla igenom allt roligt
medan han körde effektiv damning, dumsugning osv dock tänker jag ta äran för diskningen :D

pluggning stod på dagen schema men efter att ha kämpat ett par timmar så bestämmde vi oss
för att ta pause och gå ut och plocka svamp :) pause och pause förresten nog för att huvudet fick
vila dock fick kroppen ta desto mer stryk, mycket upp och ner.. var helt slut efter två timmars utflykt.




nu sitter jag och hänger på tradera och facebook istället för att umgås med psykologiboken (a)
skärpning på mig :)
hej så länge i af.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina ni är tillsammans! Var glad att du skaffat en karl som kan städa. Haha skulle hatem göra de skulle ja inte se någon skillnad så ja gör de häldre själv. Kramar

2011-09-26 @ 10:08:50
URL: http://Motherof2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0