don´t let go

känner att jag varit dålig på att skriva nu vilket är konstigt för egentligen har jag masssa tid, jag har så mycket tid att jag inte hinner någonting alls, make any sense?


älskling fyllde 24 barrre i onsdags så det var kalas för hela slanten, åh vad jag älskar paket även om det inte är till mig. fick ge bort massa fina saker till honom, en armlänk, en klocka, 2 iittala glas, två linnen sen en hemlis som snart kommer på posten :d vart lite försenat..

imorse skulle jag haft lektion 8.15 men hade så ont i magen pga magkatarr så bestämd mig för att inte så och lyckos mig glömde läran lektionen så den blir nästa vecka istället, flyt!
efter att kim dragit iväg till skolan så låg jag och tyckte synd om mig själv, så vips ringer okänt nummer och jag svarar (brukar inte svara på okänt men nu var det ödet) och gissa vem det var :o
ELLLIN ÅSTRÖM VÄRLDENS BÄSTA som ringde från australien, hann inte prata så länge för henne pengar tog slut men fy satan vad jag saknar henne och det var så sjukt skönt att prata några minuter med henne.
kul att hon varit borta i 11 dagar av sina 5 månader :/

fick fin besök nu ikvällen av martin, pethra och axel. det har ätits mat, lekt med pokemon kort och bara haft allmänt kul, fy sjutton vad jag älskar barn! speciellt såna fina barn som axel :)
kim åkte med dom till eskilstuna och jag sitter här alone och borde verkligen sova, ska ta bussen 10.15 imorgon för att sen ta tåget till lotta :D och då vill man ju vara pigggg och freesh vilket troligen är för sent eftersom klockan redan är mycket men nu borde jag verkligen sova.



jag orkar inte borsta tänderna, godnatt.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0