rumor has it

idag har varit en skön men jobbig dag.. läst massa engelsk kurslitteratur och ätit alldeles för lite och funderat alldeles för mycket.

hur som helst satt i drygt en timme på chatten och pratade med Happy Kunda min kära vän i zambia, vi pratade om allt mellan himmel och jord. Pratade om gud, om våra förutsättningar i vardera land, om utbildning, om relationer, om framtiden och om saknaden av någonting vi båda längtar efter även om det är olika saker. Jag vill rädda alla barn och han vill leva tillräckligt länge för att ha hunnit göra någonting med livet (längre än 25 vilket är medelåldern hos dom...) Han berömde mig för mig kraft och vilja att ha mål att jobba mot, min godhet och min tro på bättring. Han har ingen aning om att kraften han har, ett stort hjärta och allt det goda han sprider är bra mycket mer än vad jag någonsin kommer komma upp i kvot mässigt. Slänger in en bild på happy trots att han inte ser så väldigt glad ut här, men heter man happy så är man för det mesta glad, jag lovar ;D

 

Sen bör jag väl kanske tillägga att direkt efter jag pratat med mig kära vän gick jag ner för att hämta
posten och ser brevbäraren gå så jag tänker woooho reklam!! :D
nej men då har vi inte fått någon reklam i våran låda men i flera av dom andras så vad gör jag.. Jag presserar in några fingar i postfackens öppning och snor reklam av någon annan, såklart?!
jag har uppenbarligen några tydliga brister också ;) men vem har inte det.

PUSSS
         emmalicious

ps imorgon bitti ska jag upp och lura myndigheten på ppiller (a) ds


Kommentarer
Postat av: linda

Hahaha! Du och reklam allså ;) <3

2011-10-18 @ 10:39:18
URL: http://lindaforsman.blogg.se/
Postat av: Josse

Usch så tjuvaktigt, tycker du det är kristligt?

2011-10-23 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0