turning tables

dagen har varit som en bergodalbana...
gick upp mega tidigt imorse för att gå till ungdomsmottagning, hittade inte första så irrade rund i spöregn. Fick en knäpp på näsan och en ordentlig tankeställare.
satt och filosoferade för mig själv på stan i 20 min, mega shoppade på apoteket (hade 50% rabatt)
sov en sväng när jag kom hem, åkt i väg en sväng till brickebacken till kims vänner :)
det bjöds på hemmagjord glass, hemmagjort huonungs vin och trevliga samtal. tog bussen hem till oss och han i tid till house, läst lite psykologi, kollat desperate housewives. ska nu gå och sova för imorgon är en ny dag, imorgon ska jag göra något och jag tänker klara det!

godnatt
PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0