someone like you

varit i skolan idag och jobbat på PM arbetet, vi satt i biblioteket och fy vad jag gillar bibliotek har jag kommit på :p tänk så mycket historier, sagor, berättelser, vetenskapliga arbeten i alla dessa olika ämnen.. helt otroligt!
hur som har vi kommit en bra bit på arbetet nu och det känns bra, vi skriver om maktkampen ungdomar sinsemellan i cliques(grupper) utifrån eriksons 5 steg :)



har också lyckats blivit förskyld... vill mest lägga mig i sängen och sova 100 timmar men det går inte utan jag sitter och pluggar varvat med att kolla på two and a half men (a) så lite lycka trots allt. Trots att jag inte ätit kolhyderater på länge eller godis för den delen så är jag för tillfället sjuk sugen på choklad eller glass, sämst!!!
tar mig lite tea istället.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0