på låtsas

.. eller på riktigt?
det är frågan som jag och lotta diskuterat under ett uppiggande samtal nu ikväll (blandat med en hel del fniss såklart!!!)
När man tänker efter så vet man väl egentligen inte vad som är på låtsas eller på riktigt visst jag hoppas och tror djupt att min känslor för vänner, kärlek osv är på riktigt men det händer ju många av oss och det har hänt mig att en så kallade bästa vän som man litat på till 100 procent under många år bara helt plötsligt kan vända om och gå utan att det verkar röra en i ryggen. I ett sånt tillfälle funderar man ju, var det bara på låtsas?
När man har något som sen försvinner, saknar man sen det eller saknar man att ha det?
Baskten som under en sån lång tid varit en så stor del av mitt liv men som nu en hobby lagd på is, jag bryr mig ju fortfarande om den men inte tillräcklligt för att upprätthålla samma stora intresse. Kan det vara för att jag inte vet om jag saknar att spela, saknar laget, samhörigheten, att sitta i publiken och heja fram i spännande matcher, att få coacha eller är det bara att jag har ett tomt rum inom mig och tar för givet att det borde återtas av ett innehåll som tidigare bebott mig...

tankar i natt, som de kan ge, ta och inspirera!!

fick precis ur mina läkarörhängen efter en del slit av kim men nu är jag fri och ska välja av mina fina nygamla silver smycken att flasha upp mig med sen inom en ganska snar framtid är det sovtime!
jag saknar er! (eller gör jag verkligen det?)

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad fint du skriver och formulerar dig älskling!



Och du är superduktig med skolan:)



<3

2011-10-07 @ 11:22:18
Postat av: mamma till Adam, Yacob & lillen i magen

det är klart att du saknar oss va annars, hallå!!! =) vi saknar iaf dig!

2011-10-08 @ 15:46:36
URL: http://familylife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0