need you now

haft kära bror och vickan här fredag till söndag, mycker mega mys.
shoppat, glott på tv, lagat god mat, snackat skit, busat och bara hängt :)
efter att dom åkt pluggade jag inför tentan idag, som kan ha gått hur som
helst... men hoppas så klart att jag klarade den! ca 30 frågor mer än vad
det varit på tentor tidigare terminer i ämnet, sämst :(

idag kom lisa och lisa hit wooooho :D dom ska hänga här tills på onsdag.
lycklig familj <3

två trötta lisor i soffan och en pluggande kim i sovrummet :)
jag hänger med dom tuffa i soffan såklart ;)
fick brev från vårdcentralen idag och det är inte fel på mig enligt testerna
vi tog i af men det är ändå något som inte stämmer :/ jag vet det, jag bara vet det

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0