i´ll be waiting

"josse" det var min kompis brevlåda och jag berättade det till henne så så mycket tjuv är det inte av mig :)

sammanfattningn av senaste tiden..
torsdag: åkte till etuuna. jag lisa och julia åkte till farmor och lager157 sen lämnades jag av hos familjen baung/pettersson och spenderade kvällen och natten där :)
fredag: tog med mig kim och åkte till farmor :) dom åt mega super god lunch medan jag bantar (y) släpte kim vid tåget och åkte sen och motionssimma :) heeelt sjukt skönt och det är inte jobbigt förens man väl är ur vattnet ;) så simmade en timme sen solade jag 30 min för att invänta lisa :) Jag och lis åkte och shoppade present till julia :) Kvälls/idol mys hos tjejen felle på hennes nya place med hennes lover :) sov hos mammi.
lördag: kusin david och moster kom och hälsade på vid tolv och jag fick nöjet att leka av mig lite :D älskart!!
mormor kom också och hon körde mig till julias kalas sen, där jag vart kortvarig för lovade david att vara hemma till klockan stod rakt ;) kim följde med hem och jag fick kolla på film med david (disnet klassiker, woooho) medan mamma, moster och kim umgicks :) när lillen gick och sov fick jag leka med dom vuxna ;D vi sov hos mamma :)
söndag: väcktes av sjönsång (david som skrek untanför dörren) haha. blev upphämtade av pappa vid ett för att åka till felicia och hämta soffan som vi köpt av henne så släphyrning och muskelpumpning ingick :) Släppte av pappa i odlaren och lekte med djuren innan jag, kim och släpet for vidare till baung/pettersson för middag (shake för mig såklart...) och lite rensning av vind innan vi drog iväg med svärmor vid 6 för att få skjuts hem till öret.
måndag: spenderat dagen med att tycka synd om mig själv och plugga järnet!! 6 dagen på shake diet, hej vad det går :D ingen aning om hur vikten ser ut eftersom vi inte ha någon våg... (y)

 paket till sötan :D ett av typ 30 stycken ;)
 glada kusiner <3

PUSSS
         emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0