I belivie

sitter i min ensamhet och kollar på handboll, sverige-spaninen :) ganska dålig match faktiskt..
Jag har verkligen insett hur dålig jag är på att vara själv, jag är sällskaps sjuk. Kim har åkt iväg
på läger fram till söndag men imorgon åker jag till eskilstuna för att leka med lotta :)

kollat massa filmer idag och känt mig sjukt sugen på att röra mig, motionscykla, spring, zumba m.m men nej jag är ju sjuuuukt så kroppen orkar inte. SÄMST!!
vill att lotta och jag ska simma imorgon men det är väl inte någon bra ide så får väl hålla tummarna inför lördag eller söndag istället :p

bring it on fight to the finish
sex and the city 2

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0