hero

Lördag: hade sov sällskap av min kissbebis och väcktes sen av mammi <3
jag och mamma åkte runt till agneta, apoteket, underbara hem och gick runt på tuna tsm :)
åkte hem och badade i badkaret och väntade på att syster skulle komma hem :)
hittade världens mysigaste tröja, julklapp till min lisa, och mat :p

söndag: motionssimmade, hämtade syster och åkte och firade pappa. och han bjöd på sjuukt god mat, har nog underskattat min pappas matlagning eller han har kanske inte visat den särskilt ofta ;) åkte hem till mamma och packade, åkte till tjejen felle och lämnade newbody sen åkte vi till lisa och ann för att lämna lite grejer och prata lite. sen fick vi skynda till stationen :p
mötte upp älskling som satt på tåget jag hoppade på i arboga. kom hem sent och somnade sen sött..

måndag: gjorde grupparbete med karin i 6h så helt slut sen... tillbringade lite tid i nikolai där ulrica hade föreläsning sen åkte vi hem och åt tacos :D

tisdag: ungdomsmottagning, gymmet, hem och plugga, gick och handla skulle få överraskning idag och vet ni vad det var... EN JÄKLA ICA TSHIRT, så sjukt besviken :/

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0