du måste finnas

vaknade en timme för lektion idag för att jag skulle hinna diska, städa iordning lite men jag hann inget av det utan sprang omkring och fuldansade för mig själv.. ensamhet är uppenbarligen inte sunt för mig, jag blir lätt tokig.

lektionen var något seg men jag överlevde den, fick skjuts av k in till stationen sen och satt och stirrade på en tidtavla i drygt 30 min i väntan på att jag skulle på bussen hem till eskilstuna. märker ni något fel eller?! utan musik, stirra på en grej så länge utan att säga någonting till någon.. jag bryter ihop snart.

jag: jag är i arboga nu
mamma: haha jaha jag är vid stationen
jag: haha va varför? :o
mamma: lisa sa att du skulle komma kvart i
jag: kvart över..

kommunikationen är på topp right?! ;) hahaha

ätit favvo mat och slappat i soffan med mammi och raggat mobiler :)
imorgon ska det simmas, någon som vill joina?

nu ska jag läsa min bok om hitlers maktkamp som jag fått av älskling :)
mysiga fredag natt går ju inte att ha i af (a) kommer drömma hitler mardrömmar :(


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0