coming home

dagen började tidigt när kim åkte iväg så sa hejdå sen hade jag föreläsning i 4 timmar och fick svar på tentan och klarade den galant :D
träningsvärken gör att jag har ont i hela kroppen men det är ändå såååå sjukt skönt.
så so far var dagen helt okej ändå, sen dog mobilen sliden går inte att dra upp för då dör mobilen = att jag kan inte smsa eller någonting... någon som kan låna mig en mobil innan jag bestämmer mig för vilken nya jag ska köpa?! vilket ändå passar bra för ska vara hemma hos familjen och kim kan jag inte kontakta tills på söndag eftersom han är på reatret :)

ligger utslagen i soffan och glor på gossip girl och funderar på vilken film jag ska se sen i min ensamhet...

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0