all the things she said

hej hopp :)
igår hände en av världens bästa grejer, elin min kära elin ringde från australien och hon saknar mig och som jag saknar henne.. men bara av att få prata med henne i några min ger min sån sjukt power, känns som hon ger mig vingar, denna fantastiska vän!!


 
labbrapporten skrev vi klart på idag, ska korrekturläsa i helgen så ska den in på måndag men den känns riktigt riktigt bra nu faktiskt :)
har typ hälften av mina julklappar klara :O jag är minst lika förvånad som ni... tror inte att jag har avslöjat någon en heller (a) det kommer nog hihi
gymmet igår var awesome :D
nu ska vi åka in till stan och sen ska jag gymma kim flyr till ett fik så länge ;)

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0