rock the world

lördag: då hade vi kvalitetstid med kortspel, balkonghäng
och underbar middag + efterrätt (vi hade pluggfri dag)

söndag: plugg plugg plugg
baksida solning eftersom jag såg ut som en kräfta på framsidan (y)
fick ett riktigt bakslag och vart sjuuukt deppig. övervägde starkt
att hoppa av skolen och leva på mamma för resten av livet..

måndag: plugg plugg plugg + solning.
jag cyklade och handlade (jag cyklade :o helt sjukt)
är man så ekonomisk/snål som jag då offrar man sig..
hur som helst hittade jag suuuuuuuper billig köttfärs
på willys 19.90kg :O så jag köpte 5 kg + lite annan mat.
sötaste av allt var att jag ringde mamma&pappa när jag
kom hem för att berätta hur duktig jag var, haha!
kims vänner på middags besök

tisdag: legat ute i solen med mina kära kurslitteratböcker
pratat med linda via sms konstant så hon höll mitt humör
uppe ändå, tack gullli <3
mamma, agneta, lisa, gustav och vickan åkte idag och är
för tillfället i spanien, costa del sol, malaga och jag sitter
här :/ vädret är det väl inge fel på här men jag har ingen 100
kvadratmeteraltan med pool och utsikt över havet.
dom ska vara där över mammas födelsedag som är på
torsdag <3


PUSSS
         emmalicious

ps var nyss iväg och köpte mer köttfärs (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0