possibility

en sekund kan vara avgörande,
en sekund kan avgör mellan liv och död
en sekund kan avgör glädje eller sorg.

för en sekund sen sprudlade jag av glädje
(hade återhämtat mig från morgonens aggresioner)
men sen så föll det.

jag vet inte vad du vill, jag vet inte vad du är ute efter
men jag önskar jag förstod.. hur mycket energi ska jag
tillåta mig att lägga ner på dig. kanske är du inte ute efter
någonting kanske bör jag bara lägga ner men min oro
grundas i något du ingår i och det gör mig misstänksam
av goda eller dåliga skäl kan jag inte avgör men det
finns defintivt skäl!

jag ser lite av en jacob-edward-bella triangel.....
och jag ogillar det jag ser.

PUSSS
         emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0