one love

jag måste få ta det lugnt och ha lite ro
nu är det tenta hit, plugg dit, fara dit, bo hit
jag pallar inte okej?!

hur som helst kunde jag inte somna igår, tentafeber och
helt serri så tror jag att jag har samlat på mig
ett nytt u idag... fast eftersom jag hellre lever i min
fantasi värld (harry potter) så tänker jag tolka
u som det det egentligen är Utomordentligt!

skyndade hem efter tentan och slängde i mig lite fil
sprang till bussen, tog tåget hem, vart hämtat av
pappa, in på ica och hämta packet, skynda hem till
mamma, hälsa på hasse&ge han mat, ta bilen och iväg
till kvicksund för att vara barnvakt.

semifinal tittande, studdsmatte hop och svält?!
jag känner hur humört går lite mer i en icke önskvärd riktning
för varje ord jag skriver :/

borde kanske sova och få slut på denna dag.

PUSSS
         emmalicous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0