kärleken är evig

jag är kärare än vad jag någonsin trodde var möjligt
jag älskar dig mer än du kan ana
ibland har jag svårt med orden, svårt att beskriva
det jag tycker och känner men jag är alltid ärlig!
en del ord gör ont, en del ord sårar, en del ord ¨
får hjärtat att svälla till dubbel storlek. vilka ord
som än yttras så är det för vår kärleks bästa.
vi tjaffsar ibland om småsaker men vi gör det
för att vi vill uppnå total lycka och kärlek och
ibland väcks rädslan att det där lilla som är en
skit sak kan växa till något stort. jag är glad
att vi pratar, glad att vi reder ut. tack vare
våran ärlighet, våran öppenhet och våran gemensamma
styrka mot vårt gemensamma mål så tror jag
på oss, vår kärlek i evig tid!
emma wikström <3 kim baung



PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0