circle of life

klockan är nu kvart över två och vi i gruppen skulle träffas
klockan ett i skolan och vet ni vad... marcus är inte här än.
jag har slutat blivit förvånad, han hade skickat mejl kl 4 i
natt och sagt att han tappat mobilen men vad han gör nu är
ett mysterium, vi kan inte göra något utan hans del av arbetet
heller, åh vad jag gillar att bara sitta och vänta..
han tyckar han ha rätt att vara sen för att jag var sen ibland
när jag inte bodde här?! men asså snälla någon, det var tågkaos
knappast gjort med flit.
undrar hur länge vi ska sitta här sen då och jobba, orkar inte riktigt
fortsätta rätta mig efter han längre.


PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0