on my way

sitter i sängen och huvudet känns ett par kilo tyngre än vad det borde
åkte till skolan 8 imorse och kom hem nu för ca en timme sen.
lektionen var rätt värdelös.. började för sent, hade jätte lång rast
och jag har seriöst börjat tvivla på om den där läraren ens har något
att säga, det spelar kanske egentligen ingen roll för jag hör ju ändå
inte vad han säger :(

hyra har kommit för april maj och juni så dom ska vi se till att betala in
det närmar sig med stormsteg nu, snart flyttar vi verkligen!! hihi <3


ska se om jag kan få någon läsning gjord nu innan kim kommer hem
har ingen skola förens på fredag men då är det seminarium&inlämning
av gruppuppgift så jag har att göra så jag klarar mig ändå.. :(

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Din tjej ;)

Hej hjärtat .

vad mysig din blogg är !

men ska du flytta , vart när hur ? :) spännande ju .

Jag saknar dig emmsi ! Puss <3

2011-03-16 @ 09:10:19
URL: http://johannaaugustsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0