landet bortom bergen

idag lekte jag med linda och sen åkte jag och träffade eå på tuna :)
hämtade lisa i bh och sitter nu i soffan med min kisse (:

ni som vet vad som hänt ni förstår ni andra har inte med det att göra
det fulaste jag vet är folk som lossas känna människor som begått självmord
bara för att vad, få uppmärksamhet?!
att skriva på facebook "då har ytterligare en mamma blivit barnlös"
för det första mamman dog för flera år sen i canser och för det
andra finns det syskon. så dra åt skogen uppmärkessamhetssökare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag blir tom och ledsen, även om jag inte var nära på något vis
så berör det mig så sjukt mycket, jag får ont i hela kroppen
och vill så gärna på alla möjliga sätt hjälp och påverka unga.

en av mina gamla basket ungar skrev häromdagen till mig
och tackade för att jag alltid ställer upp.

att få göra något litet, vad som helst, för någon, vem som helst
betyder allt!

PUSSS
         emmalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0