hold youre dream

nu ska ni alla få veta, jag failade min första tenta..
jag var sjukt besviken, kännde mig sjukt misslyckad
och det spred sig som ett gift i kroppen och
misslyckandet på tentan visade sig i slutet av dagen
ha blivit att hela jag var misslyckad..
allt ifrån mina gigant lår till min feghet för den jag är
till tentan till mitt hår osv länge sen jag kände mig
så sjukt deprimerad.

men idag var det nya dag eller försök till det i af
vaknade och pluggade lite, orkade inte riktigt simma
men såg mina bristningar och vipps så var jag i
badhuset! lite stolt i af.

landade hos eå vid två
vart fotografering
matlagning, våfflor
morde i midsomer maraton
och mycket mystime like old time

bra dag!

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0