for bitter or worse

tisdag bestod av skola, simning i badhuset (simmade på en gubbe :( )
gick upp till kristallgrottan och hängde där åkte hem med mamsi vid 5
skickade iväg oriflame var på biblioteket och mötte upp kim strax efter 6.

onsdag vakna sovit vakna sovit vakna åkt hem motionscyklat och ätit tacos
och är nu tillbaka i stan hos kim, skulle sovit hos mig men mamma bestämde
att hon inte ville åka in tidigt och köra mig till tåget så då sover vi här :)
amelia var nyss här <3 nu har kim möte och jag hänger på tradera.

borde plugga borde plugga men JAG VILL INTE............

PUSSS
          emmalicious

Kommentarer
Postat av: amelie

<3

2011-03-24 @ 08:41:20
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0