född fri

sitter just nu och väntar på att tiden ska gå bara, ska åka in till stan och hämta bok på bibblan
och efter det blir det mys med min neger, tjejen felle :D

bara så att ni vet så har jag velat bloggat men har inte hunnit, högskolan you know......
hade i af min första tenta i fredags och det gick helt okej tror jag. visar sig när resultat
kommer om två veckor ;)

idag; biblioteket, felicia, linda, hem och plugga.
tisdag; skola och kvällsmys med älskling
onsdag; skola, simning sen plugga & älskling
torsdag; simning, plugga, eå
fredag; ea + barn, sen kommer förhoppningsvis lotta <3

denna vecka blir det även hårdkörning på både diet och träningen
efter en alldeles för slarvig helg :$ men man måste få unna sig ibland
och hörs sen!!!

ska sätta lite fart nu och lovar att försöka hålla igång här mer (a)

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0