äntligen på väg

jag är nu helt övertygad om att jag blivit wallander galen..
åkt bil och det låg en kartong på vägen och min första tanke
var att det var en bomb?! då tror jag att man blivit liiite
påverkad. kanske borde bli polis? ;)

hur som helst har rätt koll på arbetet som ska vara klart tills
på fredag och läst en hel del utöver det, bra emma, tack :D

har nu precis motionscyklat i 1 timme :O
kom 2 mil 1 km och 500 meter ;)
och brännde närmare 600 kalorier, heeeeelllo :D
15 efter
10 efter
10 före
40 före
1.20 före
2.40 före
jag bara körde och fanns ändå kraft kvar när jag slut men
har rumpan domnat bort så är det nog dags att sluta :p
F2 <3


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0