try sleep whit a broken heart

somnade tidigt igår ändå lyckades jag sova till elva idag?!
det måste vara något allvarligt fel på mig :/
hur som helst gick jag upp och satt mig på balkongen med
endast molnen till sällskap som även dom försvann på sådär
3 minuter medan jag var inne och fixade frulle :p
så på med bikinin och fram med boken och så har jag hängt
där ute tills halv 4.
balkongen och jag är nya bff, men balkongen är den ända som
verkar ha tid med mig...........

har diskat, damsugit, skrivit lite på uppsatsen, bäddat rent
ska snart laga tacos till mig själv fast dessförinnan träna
lite sugen på att ut och springa men blir nog motionscykeln idag
och sen dusch, mat och så småningom greys och kanske en pojkvän?

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: mamma till adam och jacob

lilla gumman, jag har massa tid för dig men kan inte ta mig till örebro =( OGILLAR MASSOR att du flyttat dit. SAKNAR DIIIIIIIIIIIIIG!!!

2011-06-08 @ 18:48:33
URL: http://motherof2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0