this is what dreams are made of

sitter här helt alone och försöker hitta lite kraft..
efter en utmattande sista vecka i skolan så har jag
åter lite tid att sitta här även om det återstår lite
restuppgifter.
igår eftermiddag kom lisa och ann hem till oss, vi
var på en promenad och åt gott.
bil hem till eskilstuna idag och jag har varit iväg till
ica och hämta paket och till coop och köpa jordgubbar
annars har jag inte rört mig från altanen sen jag kom
hem.

nu slötittar jag lite på fotbollen (sverige-moldavien)
och hoppas att nån snart ska ringa och muntra upp mig.

hostar så mycket att det gör ont i både kropp & själ
så fasar lite inför morgondagen då det är 20 års kalas
för johannie som gäller. I´ll be there men vet inte
hur mycket jag pallar.

hej hej hemskt mycket hejdå..

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0