remember

tankar i natten..
jag vet att jag kan vara avundsjuk på mycket.
någons jobb, någon hår, någons personlighet,
någons vänlighet, någons utstrålning, någons klädstil,
någons snygghet osv skulle kunna skriva tusen saker
som jag kan lägga märke till hos andra människor
som jag möter, som jag själv skulle vilja ha.
men det som egentligen slår mig nu är inte att jag verkar
ha en oerhörd vilja att vara det bästa av allt-smartas,bäst, vackrast osv
utan det som jag funderar mest på är min enorma undran
över hur jag uppfattas, hur folk ser på mig..
har jag någon egenskap som någon jag möter önskar att den hade
eller bara helt enkelt hur jag uppfattas av mina medmänniskor.
vänner och även första intryck på nya människor jag
möter eller bara någon som ger mig en blick på stan.
vem är jag?




PUSSS
         emmalicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vem är man? Vem är jag?

Bättre med uttryck än med intryck !!

Att uttrycka det jag vill, det jag tycker, det jag tror på, osv..... än att försöka göra intryck.

Och du är så bra i dina uttryck :)

2011-07-14 @ 10:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0