heaven

jag är maktlöös, jag har ingen kontroll
du är borta sedan länge och jag kan inte
göra något åt det.
du valde en annan väg, bort från livet
men jag önskar att du har det bra där
även om jag mest av allt önskar att
jag hade dig kvar här-i livet!

det är din årsdag idag, dagen då du valde
bort dig, mig och alla andra som saknar dig.

leendet som så ofta syntes i ditt ansikte,
ögonen som såg busiga och levande ut
och en hel del tjuvnyp från dina fingrar.
det är så jag försöker minnas dig, så jag
önskar att det fortfarande var.

din tokiga flickunge, att du inte tog vår
hjälp... att du inte förstod hur mycket
du skulle saknas. du smarta flicka, du
gjorde ett dåligt val men jag försöker
var dag att hitta kraft att förlåta dig
för jag vill minnas dig i kärlek och skratt.

vila i frid victoria


PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0