better in time

sitter och nördar vid datan medan min prins stryker.
idag slog vi på stort och sov till halv 2- yeeeey!
inte ofta vi kan sova ut och bara spendera dagen
som vi vill. (jag kan men kim jobbar ju)
promenerat, handlat, ätit och bara njutit av varandras
sällskap.

glömt skryta om min sthlms köp (a)
köpte en byxdress, en långklänning, en svart klänning (har likadan randig-sjukt nice!)
en blekrosa klänning, en chockrosa klänning, ett diadem, 4 hänglycktor.
kan ha glömt något men vi handlar och vi handlar alltid billigt.
vissa kallar mig snål, kanske jag är, men den som spar han har ;)


på tal om pengar så börjar jag bli lite irri på en viss vuxen människa
som inte ger mig mina pengar..

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0