a whole new world

jag saknar er, fruktansvärt sjukt as mycket

idag sov jag ända tills klockan ett för att jag hade
så bra/roliga/härliga drömmar så jag ville inte vakna (a)
jag gillar mina drömmar. kim säger alltid att jag borde
skriva ner dom, för dom är så detaljrika och häftiga.
minns allt i detalj och flera drömmar per natt.

ute och sprungit i mina fina löparskor och i mina
fina löparbyxor i tröjan eå snodde till mig från kanada ;)
"it starts with the right attitude"
kom hem och motionscyklade sen kom kim hem och vi
åt mat och mööös till greys.
nu väntar vi på att en auktion till mig ska gå ut på tradera
sen ska vi ut och gå. escada parren 100 ml (y)

imorgon är det ledigt och då ska vi på bio.
puss på världens bästa pojkvän, jag älskar dig!

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0