we are the champions



sitter och glor på basket med mammsi för tillfället och fy på gustav som nyss fick 3 foul på tio min.. inte bra alls!

tog 8 tåget bussen till örebro imorse och jag lyckades sova i vanlig ordning (a)
kom fram vid halv tio lagom i tid för att byta mot linje 3 mot brickebacken och skolan.
hade föreläsning mellan kvart över tio och tolv.
sen gick vi in i långhuset och åt gratis tårta och jag hann ju äta en hel del innan jag kom på att mitt nya liv började idag :$
tog igen det lite sen, motionscyklade, tagit sliming te och massa frukt och grönt!

känner att jag inte haft någon tid att blogga.. ska försöka bli bättre för er tappra som läser om det jag har att skriva.

PUSSS
        emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0