hosanna

ni snackar skit om andra bara för att komma fram till att ni bara har varandra

fick en fin present från älskling när han kom hem från skolan :)



annars har jag beställt blanketter för studiemedel, reserverat böcker på biblioteket istället för att köpa dom till min kurs som börjar nästa tisdag. usch börjar bli ruskigt nervös.... kanske ska skita i hela grejen :/
ekonomiska emma ;)

satt och myste med ann idag under dagen och nu sitter vi och skriker tillsammans till basketen (luleå-södertälje)
är nog världens bästa svärmor, underbar mamma till kim vilket har gjort honom till en underbar pojkvän till mig.
kalasbra familj, jag känner mig trygg <3

temys och sen kramas.

PUSSS
         emmalicious

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0