living in america

hejhej hallå!

idag är ingen vanlig dag för idag ska jag åka till lotta, hurra <3 hihihihiihiih
har faktiskt inte bokat någon hembiljetten än så vi får väl se när jag tycker
upp i äckeltuna igen ;D

igår kollades det på handboll och åt mat här hemma framför tvn.
hängde mycket på tradera (a) och har äntligen fått mina skadestånd
pengar så nu kan jag lägga allt det bakom mig, hoppas jag!

nu ska jag läsa lite i min bok innan jag ska sista minuten packa,
det brukar gå bra ändå. bättre än för lotta i af ;)

peace out!

PUSSS
         emmalicious

ps. är det någon som har kurslitteratur inom beteendevetenskap/samhäll/socinom program
så höra av er ;D ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0